افزایش پتانسیل های تبلیغات اینترنتی با ایمیل مارکتینگ

f5ddf7bd97d01d87f4a7985398aea709_M

اگر به تازگی جذب تبلیغات آنلاین شده اید، از آن جایی که هزینه ای که سالانه صرف تبلیغات آنلاین می شود به سرعت در حال رشد است, باید سرعت فعالیت خود در این زمینه را افزایش دهید.

 به گزارشInteractive Advertising Bureau  یا IABاین نوع از تبلیغات از نوع چاپی و کاغذی خود نیز پیشی گرفته اند. اگر هنوز با این جنس از تبلیغات آشنایی ندارید و یا تصورتان این است که هزینه خود را به هدر می دهید به این سوالات فکر کنید. آیا شما دقیقا می دانید کدام یک از تبلیغات کاغذی شما، بیشترین سرنخ را برای شما ایجاد کرده است؟ آیا دقیقا می دانید هربار چه تعداد از فلان تبلیغات شما چاپ شده است؟ کجا چاپ و پخش شده است؟ هر یک از تبلیغات شما چه زمانی و دقیقا چه تعداد مشتری را به لیست مشتریان شما اضافه کرده است؟ از کدام شهر ها مشتیان بیشتری دارید؟ کدام رنج سنی بیشتر شما و کسب و کارتان را دنبال می کنند؟ بهتر است کمی تامل کنید. شما با این روش های تبلیغات, میزان اطلاعات کمتری دارید که بتوانند در بهبود تبلیغات شما یک راه مشخص به شما نشان دهند. اما بزرگ ترین مشکل بازاریابانی که تبلیغات آنلاین را به نوع سنتی آن ترجیح می دهند نیز همین موضوع است، آنها تنها از نداشتن داده مفید به داشتن داده های زیاد روی می آورند و اکثرا نمی دادند چگونه از این اطلاعات ارزشمند استفاده کنند

ابزارهای مختلفی مثل بنرهای تبلیغاتی در سایت های پر بیننده، صفحات شبکه های اجتماعی، بهینه سازی برای موتورهای جستجو  ، فرم های اشتراک ایمیل مارکتینگ و … برای بهبود تبلیغات در بستر اینترنت فراهم شده است. در این بینایمیل مارکتینگکه یکی از بهترین روش های تبلیغات اینترنتی می باشد می تواند در سریعترین زمان ممکن پتانسیل تبلیغات اینترنتی شما را افزایش دهد.

چرا و چگونه؟

– دسترسی بهتر به مشتریان فعال

ایمیل مارکتینگ به شما این امکان را می دهد تا مشتریانی که بیشتر با تبلیغات شما در ارتباط هستند را بشناسید و بدانید کدام محصول یا خدمات را دنبال می کند

-بالا بردن ترافیک سایت

شما می توانید تنها با یک ایمیل کاربران زیادی را روانه وب سایت خود کنید. پس به جای تبلیغ دهان به دهان، ایمیل های شما به دیگران فوروارد خواهند شد.

-بالا رفتن انعطاف پذیری تبلیغات

در ایمیل مارکتینگ با چند کلیک می توانید گزارشات به دست آمده از تیلیغات خود را مشاهده کنید و با توجه به آن استراتژی خود را تغییر دهید. مثلا یک کمپین تبلیغاتی را متوقف کنید، و دوباره تبلیغات را راه بیندازید. بدون آنکه بخواهید با کسانی برای این تغییرات در تماس باشید و چند روزی را معطل شوید.

– هزینه تبلیغات شما به نسبت گذشته تقریبا صفر ریال می شود

هزینه تبلیغات شما خلاصه خواهد شد در خرید یک پنل ایمیل مارکتینگ.

لیست ایمیل را که از مشتریان خود جمع آوری می کنید، پنل ایمیل نیز دست خودتان است و نیازی به بازاریاب و نفر دومی نمی باشد. بسترهای دیگر تبلیغات آنلاین که می توان از طریق ایمیل به آن ها راه پیدا کرد مانند شبکه های اجتماعی نیز هزینه عضویت در آنها صفر می باشد. در شبکه های اجتماعی عضو شوید صفحات خود را بسازید و لینک آن ها را در انتهای ایمیل های تبلیغاتی خود قرار دهید.

به نظر شما این روزها مردم سروکارشان بیشتر با پیج های اینستاگرام، فیس بوک، تلگرام و … است یا روزنامه و تلویزیون و نشریات ؟

– تعداد دنبال کنندگان شما چندین برابر خواهد شد

اینترنت محبوب ترین فضایی است که کاربران روزانه زمان زیادی را صرف آن می کنند.

– تلفن های همراه همه جا هستند

امروزه تلفن های همراه هوشمند عضوی از خانواده شده اند. حداقل برای دریافت ایمیل همان کاری را که یک کامپیوتر شخصی انجام می دهد گوشی ها نیز برای ما انجام می دهند.

چگونه این کار را انجام دهید؟

-پنل ایمیل مارکتینگ

ارسال ایمیل گروهی با استفاده از انواع پنل های ایمیل مارکتینگ امکان پذیر می باشد. شما به سادگی می توانید ایمیل های مشتریانتان را واردپنل ایمیل خود کنید، کمپین تبلیغاتی را با ابزارک هایی که پنل ایمیل در اختیارتان قرار داده است به سادگی طراحی کنید و آن را برای هر گروه دلخواهی از مشتریان خود ارسال کنید و منتظر نتایج آن بمانید.